28-10-2014, 10:10
Yusuf Bey merhaba,
Aslında sadece bir konuda yazma niyetim var. O da YENİ STATÜ ve ÇÖZÜM YOLLARI dır.
Ancak sorunuzu yine de cevaplayacağım, duyarsız kalamam.
Aslında bu konu da çözüm yollarını içermektedir.
Ben il temsilciliği konusunda son zamanlarda başka bir görüşe sahip oldum.
Şöyle ki;
İl temsilciliği bir meslek olmayı hak etmektedir.
Mesleki şartları;maaşı-ücreti, ofisi olmalıdır.
Ayrı bir asli görevi olmamalıdır. Zamanını ve enerjisini satranca ayırabilmelidir.
İşini yaparken asli mesleğinden izin almak, zaman çalmak zorunda kalmamalıdır.
Ya da, görevi il temsilciliğini yapabilmesine engel teşkil etmeyecek esneklikte bir görev de olabilir.
Bunun dışında emekli veya işsiz biri de olabilir.
Ancak,
En öncelikli koşul olarak satranç için yönetim bilgi ve yeteneği yeterli, ekip kurabilme konusunda deneyimli, doğru dinamiklere ve adreslere rahatlıkla ulaşabilen, projeleri olan, tanınmış bir kişi özellikleri avantajdır elbette. İstekli ve gönüllü olması da önemlidir.
Önemli ve kanayan bir yaradır. Konuşulmalı ve yerinde eleştirilmelidir. Eleştiride hakkaniyetli ve adil olunmalıdır.
Hiçbir etkisi olmayan il temsilcilerini savunmanın da bir anlamı olamaz.
Bu konuda bir istatistik yapıldı mı bilmiyorum ama il temsilcilerinin % 90 ının farklı asli bir görevi var. Bir kısmı da bu göreve gönülsüzce gelmiş sanki.
Yıllardır aynı görevde olanlar da var.
Ben il temsilcilerinin dönem sonu faaliyet raporu ve değerlendirme kriterlerine göre performans puanlaması yapılmasını önerdim.
Bekliyorum.
Diğer konuları da size ayrıca yazacağım.
Selam ve saygılarımla...
Aslında sadece bir konuda yazma niyetim var. O da YENİ STATÜ ve ÇÖZÜM YOLLARI dır.
Ancak sorunuzu yine de cevaplayacağım, duyarsız kalamam.
Aslında bu konu da çözüm yollarını içermektedir.
Ben il temsilciliği konusunda son zamanlarda başka bir görüşe sahip oldum.
Şöyle ki;
İl temsilciliği bir meslek olmayı hak etmektedir.
Mesleki şartları;maaşı-ücreti, ofisi olmalıdır.
Ayrı bir asli görevi olmamalıdır. Zamanını ve enerjisini satranca ayırabilmelidir.
İşini yaparken asli mesleğinden izin almak, zaman çalmak zorunda kalmamalıdır.
Ya da, görevi il temsilciliğini yapabilmesine engel teşkil etmeyecek esneklikte bir görev de olabilir.
Bunun dışında emekli veya işsiz biri de olabilir.
Ancak,
En öncelikli koşul olarak satranç için yönetim bilgi ve yeteneği yeterli, ekip kurabilme konusunda deneyimli, doğru dinamiklere ve adreslere rahatlıkla ulaşabilen, projeleri olan, tanınmış bir kişi özellikleri avantajdır elbette. İstekli ve gönüllü olması da önemlidir.
Önemli ve kanayan bir yaradır. Konuşulmalı ve yerinde eleştirilmelidir. Eleştiride hakkaniyetli ve adil olunmalıdır.
Hiçbir etkisi olmayan il temsilcilerini savunmanın da bir anlamı olamaz.
Bu konuda bir istatistik yapıldı mı bilmiyorum ama il temsilcilerinin % 90 ının farklı asli bir görevi var. Bir kısmı da bu göreve gönülsüzce gelmiş sanki.
Yıllardır aynı görevde olanlar da var.
Ben il temsilcilerinin dönem sonu faaliyet raporu ve değerlendirme kriterlerine göre performans puanlaması yapılmasını önerdim.
Bekliyorum.
Diğer konuları da size ayrıca yazacağım.
Selam ve saygılarımla...
- MATRANÇ -