19-02-2009, 10:35
Hasan Fehmi Arat Yazmış:
Hasan Fehmi Arat Bey,
size yanıt verdim ancak tatmin olamadığım için konuyu tekrar açmakta yarar görüyorum. Sıkarsam kusura bakmayın.
Teşbihte hata olmazmış:
İkimiz de bakkalda müşteriyiz. Ekmek parasını ödemişim ama ekmeğimi alamamışım. Siz de aynı şekilde parasını ödeyip ekmeğini alamamış başka müşterisiniz. Ben bakkala itiraz ediyorum; Ya ekmeğimi ver ya da paramı iade et.
Siz de aynı konumda olarak beni destekleyeceğinize dönüp bana diyorsunuz ki; Ben böyle olacağını tahmin ediyordum. Ekmek verse yanında peynir de isteriz.
Ayrıca her zaman eleştirme hakkımız olmalı yoksa daha güzele nasıl ulaşırız. Bırakın onlar cavap versin.
Şunu da önemle belirtmek isterim ki; 45 yıllık hayatımda ilk defa geldiğim KEMER'de kötü ağırlanmaktan dolayı edindiğim hoş olmayan anılarda, Antalya'lı bir ev sahibi olarak kaygı duymanızı isterdim. Şahsen ilk defa geleceğiniz Çeşme'de siz böyle bir olay yaşasaydınız inanın ben arkanızda olurdum.
Sadece bir annenin önemseyeceği bir detayı hatırlatmak istiyorum. Kaldığımız otelde (Anatolia , dört yıldız) taze sıkılmış portakal suyunun bardağı 1 TL idi. Daha sonraki günler 1,5 TL ye çıkarttılar. Her zamanki gibi hakkımızın peşine düştük ve 1 TL'ye indirdik. Limra'da kalan arkadaşlardan öğrendiğim kadarı ile orada taze sıkılmış portakal suyu 5 TL imiş. Portakal diyarı KEMER'de, gelişmekte olan çocuklarımızın en önemli içeceğinden biri olarak düşündüğümüz taze sıkılmış portakal suyunun uygun fiyatla verilmesi de sözleşme eki şartnamelerde yer almalıydı.
Tabii ki yapılacak bu indirimlerin öğrenci ve velilere yansıtılması da önemli!
Saygılarımla.
Alıntı:Organizasyonlarda insanların hepsini mutlu etmek imkansızdır,çünkü hep daha fazlasını istemek insanoğlunun özünde var.Sahra çadırı olsaydı,şunu da bunu da isterdik muhakkak,bunu tahmin etmek zor değil.
Hasan Fehmi Arat Bey,
size yanıt verdim ancak tatmin olamadığım için konuyu tekrar açmakta yarar görüyorum. Sıkarsam kusura bakmayın.
Teşbihte hata olmazmış:
İkimiz de bakkalda müşteriyiz. Ekmek parasını ödemişim ama ekmeğimi alamamışım. Siz de aynı şekilde parasını ödeyip ekmeğini alamamış başka müşterisiniz. Ben bakkala itiraz ediyorum; Ya ekmeğimi ver ya da paramı iade et.
Siz de aynı konumda olarak beni destekleyeceğinize dönüp bana diyorsunuz ki; Ben böyle olacağını tahmin ediyordum. Ekmek verse yanında peynir de isteriz.
Ayrıca her zaman eleştirme hakkımız olmalı yoksa daha güzele nasıl ulaşırız. Bırakın onlar cavap versin.
Şunu da önemle belirtmek isterim ki; 45 yıllık hayatımda ilk defa geldiğim KEMER'de kötü ağırlanmaktan dolayı edindiğim hoş olmayan anılarda, Antalya'lı bir ev sahibi olarak kaygı duymanızı isterdim. Şahsen ilk defa geleceğiniz Çeşme'de siz böyle bir olay yaşasaydınız inanın ben arkanızda olurdum.
Sadece bir annenin önemseyeceği bir detayı hatırlatmak istiyorum. Kaldığımız otelde (Anatolia , dört yıldız) taze sıkılmış portakal suyunun bardağı 1 TL idi. Daha sonraki günler 1,5 TL ye çıkarttılar. Her zamanki gibi hakkımızın peşine düştük ve 1 TL'ye indirdik. Limra'da kalan arkadaşlardan öğrendiğim kadarı ile orada taze sıkılmış portakal suyu 5 TL imiş. Portakal diyarı KEMER'de, gelişmekte olan çocuklarımızın en önemli içeceğinden biri olarak düşündüğümüz taze sıkılmış portakal suyunun uygun fiyatla verilmesi de sözleşme eki şartnamelerde yer almalıydı.
Tabii ki yapılacak bu indirimlerin öğrenci ve velilere yansıtılması da önemli!
Saygılarımla.